APRENDRE DEL PASSAT

CONTRIBUIR AL FUTUR

A la Fundació Felipe González treballem amb aquest doble objectiu. Creiem que entendre la nostra història és crucial per tal de comprendre el que estem vivint i, alhora, constitueix la millor manera d'obrir-nos a un futur diferent.

Som una fundació en construcció permanent. El nostre repte és posar a l'abast de tothom els coneixements i experiències del passat recent, amb l'objectiu que la societat pugui aprofitar les eines del present i construir oportunitats de futur.

Tenim una missió doble: posar el passat en mans de tothom, no només els que el van viure, i fer que el futur signifiqui prosperitat per a tothom i no només per a uns quants.

Connectar les diferents generacions a través de l'experiència

Aquest bagatge ens ajuda a impulsar projectes, donar suport a les idees de futur i oferir-nos com a un punt de trobada que aporti reflexió, innovació i coneixement sobre temes rellevants, amb una gestió rigorosa i transparent.