APRENDER DO PASADO

APORTAR AO FUTURO

Na Fundación Felipe González traballamos con este dobre obxectivo. Cremos que saber entender a nosa historia é a chave para comprender o que estamos á vivir e, á vez, o mellor xeito de abrirnos a un futuro diferente.

Somos unha fundación en permanente construción. O noso reto é poñer ao alcance de todos coñecementos e experiencias do pasado recente para que a sociedade poida, coas ferramentas do presente, desenvolver oportunidades de futuro.

A nosa misión é dobre. Poñer o pasado nas mans de todos e non só nas daqueles que o viviron e axudar a que o futuro signifique prosperidade para todos e non só para uns poucos.

Entrelazar as xeracións coa axuda da experiencia

Este bagaxe axúdanos a impulsar proxectos, apoiar ideas de futuro e ofrecernos como un punto de encontro que aporte reflexión, innovación e coñecemento sobre temas relevantes, xestionado de forma rigorosa e transparente.